تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ (09195559103)

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک پارکینگ، نصب درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک ، تعمیر انواع جک پارکینگی بازویی دولنگه و تک لنگه و جک ریلی درب پارکینگ ، قفل برقی و قفل مقابل برقی ، آرام بند درب حیاط ، تعمیر و نصب راهبند اتوماتیک ، قطعات جک پارکینگی .عیب یابی و تعمیر جک پارکینگ اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک تیتان 09195559103

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ق.ظ

جک درب اتوماتیک پارکینگ تیتان titan


ویژگی های جک برقی تیتان برتر :


*اندازه بزرگتر روتور و استاتور

اندازه روتور و استاتور جک TITAN بالغ بر 30% بزرگتر از بسیاری از جک های هم رده و یا گرانتر از خود است و این موضوع باعث قوی تر شدن این جک نسبت به رقبای خود است .


* توان 350 وات

توان واقعی TITAN بالغ بر 350 وات می باشد که این میزان از توان خروجی TITAN را در زمره قوی ترین جک های موجود در بازار قرار داده است.

*طول کورس شفت 40 سانتی متر

طول شفت بلند جک TITAN باعث می شود سر جک در محل دورتری از لولای درب بر روی درب نصب شود بنابراین قدرت بالای جک را به نقطه بسیار موثرتری وارد می کند پس باید اطمینان داشت TITAN به راحتی می تواند درب های معمولی ایرانی را سالها باز و بسته نماید.



*عدم نیاز به قفل برقی

با توجه به طول بلند شفت TITAN ، این جک به راحتی به نیروهای مخالف غلبه کرده و هنگامی که درب بسته است با تمام فشار درب را بسته نگه می دارد این خاصیت باعث اطمینان خاطر مصرف کننده از بابت باز نشدن درب در برابر فشار مخالف است بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای نصب قفل نیست و فقط در مواردی که امنیت بالاتر مورد نظر باشد سیستم الکترونیک TITAN قابلیت فرمان دهی به قفل برقی را هم دارد.


شماره تماس: 09195559103

رادمنش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی